A PROCREO nem elsősorban tanácsadással foglalkozik, hiszen egyrészt nagyon sok, más professzionális tanácsadó közül válogathatnak a hazai vállalatok. A Procreo iroda - ha szükséges - el is végzi a feladatokat, ez különbözteti meg a tanácsadástól. Előnye továbbá az, hogy rendszereket épít, így a HR menedzsment egy kézben marad, nem kell a különböző - mégis egy rendszer részét képező - projektfeladatokra különböző cégeket megbízni. (munkakörtervezés, kiválasztás, tréning, szervezetfejlesztés, kompenzáció stb) Másrészt úgy tűnik nagyobb az igény arra, hogy a kis és középvállalkozások növekedésükből adódó problémákra olyan megoldásokhoz férjenek hozzá, ami költségkímélő, azaz nem szeretnének szakembert, specialistát alkalmazni egy-egy szerepkörre, mivel nem engedhetik meg maguknak. A feladatok nagy része ráadásul projekt jellegű, fel kell építeni olyan rendszereket, amelyeket már működtetni nem igényel magas szintű professzionalizmust., procreo, pro, creo, frontside, Személyzetfejlesztési, Tanácsadó, Iroda, Procreo Személyzetfejlesztési és Tanácsadó Irodavisualtechnic , fsvt, HR outsourcing, HR projektek, Műhelymunkák, HR tanácsadás, Munkakörtervezés, Kiválasztás, Teljesítménymenedzsment, Ösztönzésmenedzsment, Hatékonyságjavítás, HQM, Tréning & Szervezetfejlesztés, Vállalati egészségmegőrző Program, Stressz menedzsment, HQM, Dobák Orsolya
 
TRÉNINGEK & KÉPZÉSEK
SZERVEZETFEJLESZTÉS
HR SZOLGÁLTATÁSOK
MARKETING SZOLGÁLTATÁSOK
STRESSZ
KUTATÁSOK
SZAKMAI MUNKÁNK ALAPJAI:
• Rendszerszemlélet
• Humanista szemlélet
• Professzionalitás
• Vevőfókusz
• Rugalmasság



Rendszerszemlélet
A Humán Erőforrás menedzsmentben, és minden egyes tevékenységünkben a HOLISZTIKUS szemlélet szerint dolgozunk.
Hiszünk abban, hogy minden mindennel összefügg, a rendszerek és alrendszerek minden egyes eleme kölcsönhatásban van a többivel. Akárhol is "nyúlunk bele", az egészet formáljuk át. Érvényes ez abban az esetben is, ha csak egy részfeladattal, egy projekttel bíznak meg bennünket.

Humanista szemlélet
Tudjuk és hisszük, hogy minden szervezet profitorientált, és nem jótékonysági intézmény, azonban azt az elvet képviseljük, hogy a legtöbb konfliktus, probléma, - amely többletköltséget eredményez a munkáltatónak - hátterében a belső elégedetlenség áll.
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy megfelelő vezetői magatartással, modern HR rendszerek üzemeltetésével, a belső kommunikáció javításával a belső elégedettséget, az elkötelezettséget, ezáltal a szervezeti teljesítményt növeljük.

Szakmai Professzionalitás
Azt gondoljuk, mindenki végezze azt, amihez a legjobban ért, akkor tudjuk képviselni minden területen a magas minőséget. Az Európai Unióhoz való csatlakozással a legtöbb intézmény "minősítése" megszűnik, így az ügyfeleknek kell eldöntenie, mely partnerek az értékesek számukra. Az igazi védjegy a minőség marad, ezért minden szolgáltatónak ez lesz a legfontosabb szempont, ha hosszú távon kíván a piacon maradni.

Vevőfókusz, rugalmasság
Mi a jó értelemben vett "szerviz" aranyszabályaként azt tartjuk, hogy nem azt a terméket kell eladni, ami van, hanem olyan termékeket kell létrehoznunk, amire igény van. Nem fordulhat elő, hogy két tréningünk teljesen ugyanaz, mert minden szervezetnek mások az igényei, más a bázis, amire építünk, illetve minden csoport különbözik a másiktól. Szolgáltatáscsomagjaink is rugalmasak, szervezetre szabottak.


© 2004 PROCREO - Minden jog fenntartva.
   
E-m@il kezdőlap