SZAKMAI MUNKÁNK ALAPJAI:
• Rendszerszemlélet
• Humanista szemlélet
• Professzionalitás
• Vevőfókusz
• Rugalmasság
Rendszerszemlélet
A Humán Erőforrás menedzsmentben, és minden egyes tevékenységünkben a HOLISZTIKUS szemlélet szerint dolgozunk.
Hiszünk abban, hogy minden mindennel összefügg, a rendszerek és alrendszerek minden egyes eleme kölcsönhatásban van a többivel. Akárhol is "nyúlunk bele", az egészet formáljuk át. Érvényes ez abban az esetben is, ha csak egy részfeladattal, egy projekttel bíznak meg bennünket.
Humanista szemlélet
Tudjuk és hisszük, hogy minden szervezet profitorientált, és nem jótékonysági intézmény, azonban azt az elvet képviseljük, hogy a legtöbb konfliktus, probléma, - amely többletköltséget eredményez a munkáltatónak - hátterében a belső elégedetlenség áll.
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy megfelelő vezetői magatartással, modern HR rendszerek üzemeltetésével, a belső kommunikáció javításával a belső elégedettséget, az elkötelezettséget, ezáltal a szervezeti teljesítményt növeljük.
Szakmai Professzionalitás
Azt gondoljuk, mindenki végezze azt, amihez a legjobban ért, akkor tudjuk képviselni minden területen a magas minőséget. Az Európai Unióhoz való csatlakozással a legtöbb intézmény "minősítése" megszűnik, így az ügyfeleknek kell eldöntenie, mely partnerek az értékesek számukra. Az igazi védjegy a minőség marad, ezért minden szolgáltatónak ez lesz a legfontosabb szempont, ha hosszú távon kíván a piacon maradni.
Vevőfókusz, rugalmasság
Mi a jó értelemben vett "szerviz" aranyszabályaként azt tartjuk, hogy nem azt a terméket kell eladni, ami van, hanem olyan termékeket kell létrehoznunk, amire igény van. Nem fordulhat elő, hogy két tréningünk teljesen ugyanaz, mert minden szervezetnek mások az igényei, más a bázis, amire építünk, illetve minden csoport különbözik a másiktól. Szolgáltatáscsomagjaink is rugalmasak, szervezetre szabottak.