A PROCREO nem elsősorban tanácsadással foglalkozik, hiszen egyrészt nagyon sok, más professzionális tanácsadó közül válogathatnak a hazai vállalatok. A Procreo iroda - ha szükséges - el is végzi a feladatokat, ez különbözteti meg a tanácsadástól. Előnye továbbá az, hogy rendszereket épít, így a HR menedzsment egy kézben marad, nem kell a különböző - mégis egy rendszer részét képező - projektfeladatokra különböző cégeket megbízni. (munkakörtervezés, kiválasztás, tréning, szervezetfejlesztés, kompenzáció stb) Másrészt úgy tűnik nagyobb az igény arra, hogy a kis és középvállalkozások növekedésükből adódó problémákra olyan megoldásokhoz férjenek hozzá, ami költségkímélő, azaz nem szeretnének szakembert, specialistát alkalmazni egy-egy szerepkörre, mivel nem engedhetik meg maguknak. A feladatok nagy része ráadásul projekt jellegű, fel kell építeni olyan rendszereket, amelyeket már működtetni nem igényel magas szintű professzionalizmust., procreo, pro, creo, frontside, Személyzetfejlesztési, Tanácsadó, Iroda, Procreo Személyzetfejlesztési és Tanácsadó Irodavisualtechnic , fsvt, HR outsourcing, HR projektek, Műhelymunkák, HR tanácsadás, Munkakörtervezés, Kiválasztás, Teljesítménymenedzsment, Ösztönzésmenedzsment, Hatékonyságjavítás, HQM, Tréning & Szervezetfejlesztés, Vállalati egészségmegőrző Program, Stressz menedzsment, HQM, Dobák Orsolya
 
TRÉNINGEK & KÉPZÉSEK
SZERVEZETFEJLESZTÉS
HR SZOLGÁLTATÁSOK
HR outsourcing
HR tanácsadás
HR projektek, műhelymunkák
HR audit
Munkakörtervezés
Kiválasztás
Oktatás, képzés
Ösztönzésmenedzsment
Teljesítménymenedzsment
HQM
HR kutatások
MARKETING SZOLGÁLTATÁSOK
STRESSZ
KUTATÁSOK
"Nem a hajdani események, hanem a maiak alapján kell ítélnünk..."
Arisztotelész

Mi a HQM?

A Humán Quality menedzsment alapve- tően a szervezet ISO minősítésének megszerzésével kapcsolatban merül fel igényként.

A Humán folyamatok egy része az ISO szabvány része, ezért nem megkerülhető ezeknek a folyamatoknak a rögzítése. Ahhoz azonban, hogy ezek a standardok és eljárási utasítások valóban a minőség magas szinten tartását eredményezzék, és ne csupán plusz feladatként, megnövekedett adminisztrációként éljék meg a vezetők és a munkavállalók, ahhoz az eljárásokat a minő- ségirányításban is járatos humán szakemberre érdemes bízni.

 



Gyakorlatilag a belső folyamatok leírásáról van szó, ahol például a dolgozói elégedettség-vizsgálatot, a képzési eljárást, a teljesítményértékelés folyamatát vagy a kivá- lasztási procedúrát mindig azonos módon kell elvégezni.

A folyamat leírása szakembert igényel, de fontos, hogy az megegyezzen a valósággal, ténylegesen az legyen leírva, ami meg is valósul.





© 2004 PROCREO - Minden jog fenntartva.
   
E-m@il kezdőlap