A PROCREO nem elsősorban tanácsadással foglalkozik, hiszen egyrészt nagyon sok, más professzionális tanácsadó közül válogathatnak a hazai vállalatok. A Procreo iroda - ha szükséges - el is végzi a feladatokat, ez különbözteti meg a tanácsadástól. Előnye továbbá az, hogy rendszereket épít, így a HR menedzsment egy kézben marad, nem kell a különböző - mégis egy rendszer részét képező - projektfeladatokra különböző cégeket megbízni. (munkakörtervezés, kiválasztás, tréning, szervezetfejlesztés, kompenzáció stb) Másrészt úgy tűnik nagyobb az igény arra, hogy a kis és középvállalkozások növekedésükből adódó problémákra olyan megoldásokhoz férjenek hozzá, ami költségkímélő, azaz nem szeretnének szakembert, specialistát alkalmazni egy-egy szerepkörre, mivel nem engedhetik meg maguknak. A feladatok nagy része ráadásul projekt jellegű, fel kell építeni olyan rendszereket, amelyeket már működtetni nem igényel magas szintű professzionalizmust., procreo, pro, creo, frontside, Személyzetfejlesztési, Tanácsadó, Iroda, Procreo Személyzetfejlesztési és Tanácsadó Irodavisualtechnic , fsvt, HR outsourcing, HR projektek, Műhelymunkák, HR tanácsadás, Munkakörtervezés, Kiválasztás, Teljesítménymenedzsment, Ösztönzésmenedzsment, Hatékonyságjavítás, HQM, Tréning & Szervezetfejlesztés, Vállalati egészségmegőrző Program, Stressz menedzsment, HQM, Dobák Orsolya
 
TRÉNINGEK & KÉPZÉSEK
SZERVEZETFEJLESZTÉS
Üzleti folyamatok újratervezése
Változásmenedzsment
Projektmenedzsment
Stratégiai tervező tréningek
Teljesítményértékelési rendszer
HR SZOLGÁLTATÁSOK
MARKETING SZOLGÁLTATÁSOK
STRESSZ
KUTATÁSOK
"Nem kisebb feladat egy alkotmánynak a reformja, mint annak eredeti megalkotása,
aminthogy amit helytelenül tanultunk meg, annak a kijavítása sem könnyebb, mint az első ízben való elsajátítás."
Arisztotelész


Gyakran fordul elő, hogy a régi, jelenlegi működési folyamatokról kiderül, hogy nem a leghatékonyabban működnek, felesleges munkafolyamat elemeket tartalmaznak, a munkakörök átfedésben vannak, a döntési pontok nem szolgálják az eredményességet, a hatáskörök és felelősségi körök nincsenek összhang- ban, sőt olyan is előfordulhat, hogy a belső folyamatok egymással ellentmondásban vannak, így az eredményesség gátjává válnak.

Lehetséges, hogy a működő rendszerek eredetileg jól működtek, de ahogy fejlődött, növekedett, vagy éppenség- gel karcsúsodott a vállalat, vagy változott a tevékenységi kör, már nem átláthatók és nem gazdaságos sem a folyamat, sem pedig az emberi erőforrások allokációja.

Az üzleti folyamatok áttervezésére több okból kerülhet sor, ilyen fő ok általában az ügyfelek elégedetlensége, amin azonnal változtatni kell. Másik fő ok a nem hatékony erőforrás-elosztásból származó költségnövekedés, amelyet szintén optimalizálni szükséges.



A szervezetfejlesztési folyamat lépései a következők:

1. Interjúk, szervezeti dokumentáció megismerése, a jelen- legi folyamatok feltérképezése, munkanap-fényképezés.

2.
 Jövőképalkotás, stratégiai tervezés, problémafeltárás, SWOT analízis, ötletbörze.

3.
 Az új üzleti folyamatok alternatíváinak kialakítása.

4.
 Szakértői háttérmunka, adatgyűjtés, majd az alternatí- vák elemzése, döntés.

5.
 A folyamatok részletes kidolgozása, az erőforrások, struktúra hozzárendelése, kapcsolódó akciótervek kidol- gozása.

6.
 Tesztelés, korrekciók, bevezetés, kommunikáció.

7.
 Képzési és kiválasztási modul: Az új munkakörökhöz szükséges kompetenciák összevetése a meglévő kompe- tenciákkal, ezek alapján az új erőforrásigény meghatározá- sa, kiválasztása, illetve képzési program kidolgozása. A képzések lebonyolítása.



© 2004 PROCREO - Minden jog fenntartva.
   
E-m@il kezdőlap